بنر روز کتاب و کتابخوانی لایه باز

بنر روز کتاب و کتابخوانی

طرح بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی و یا طرح بنر لایه باز هفته کتاب و کتاب خوانی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید به صورت چاپ بنر برای هفته کتابخوانی و یا چاپ بنر برای روز کتاب و کتابخوانی که برابر یا 24 آبان ماه هر ساله می باشد استفاده نمود و یا به صورت پوستر روز کتاب و کتابخوانی استفاده نمایید.

بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی

طرح بنر روز کتاب و کتابخوانی به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر می باشد : وکتور png گل ، وکتور png کتاب ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، وکتور png پروانه ، تایپوگرافی 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد ، متن بنر برای روز کتاب و کتابخوانی : سود هر کتابی که می خوانیم به سمت ما باز خواهد گشت . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، طرح اسلیمی و ... که همه قسمت های این بنر لایه باز هفته کتاب و کتابخوانی را می توانید ویرایش نمایید.

طرح لایه باز روز کتابخوانی

در اندازه 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که میتوانید در انواع اندازه های 2 در 3 متر و سایر اندازه های دلخواه خود چاپ و استفاده نماید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز روز کتاب و کتابخوانی را مشاهده نمایید .

 

نمونه طرح لایه باز بنر روز کتاب و کتابخوانی

بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی

بنر روز کتابخوانی

 

جدول مشخصات طرح لایه باز روز کتاب و کتابخوانی
کد طرح 2346
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 25/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز کتاب و کتابخوانی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.