بنر لایه باز روز آتش نشانی

بنر لایه باز روز آتش نشانی و خدمات ایمنی

در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را پس از دانلود در انواع طرح های بنر برای روز آتش نشانی و یا انواع بنرهای روز آتش نشانی و ایمنی که برابر با هفتم مهر ماه هر سال میباشد استفاده نمایید

بنر روز آتش نشانی

به صورت لایه باز و قابل ویرایش بوده که دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر png پرچم ایران ، متن بنر روز آتش نشانی : هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی گرامی باد. که این متن به خط شکسته نستعلیق تایپوگرافی و طراحی شده ، طرح اسلیمی ،تصویر با کیفیت آتش نشان  این قسمت فقط تصویر بوده و لایه باز نیست ) ، گل مینیاتوری و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر روز آتش نشانی و ایمنی را ویرایش نموده و در انواع چاپ بنر برای روز آتش نشانی و یا انواع پوستر برای روز آتش نشانی و ... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز روز آتش نشانی

در اندازه های 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده که میتوانید این اندازه ها را تغییر داده و در اندازه های بزرگ تر به صورت بنر و ... برای تبریک روز آتش نشان و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح بنر روز آتش نشان را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر روز آتش نشانی و ایمنی

بنر لایه باز روز آتش نشانی

بنر روز اتش نشانی

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی
کد طرح 2267
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی