بنر لایه باز مراسم اعتکاف

بنر لایه باز اعتکاف

بنر لایه باز اطلاع رسانی مراسم اعتکاف ، که نمونه تصویر آن را دربالا مشاهده می نمایید در فرمت psd يراحی شده است و به صورت لایه باز . شما می توانید این طرح بنر را در چاپ انواع بنر اطلاع رسانی برای ثبت نام مراسم اعتکاف ، بنر لایه باز مراسم اعتکاف ، بنر مراسم اعتکاف و .... استفاده نمایید.

بنر اطلاع رسانی مراسم اعتکاف

طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی مراسم اعتکاف ، شامل قیمت های زیر به صورت لایه های مجزار میباشد که عبارتند از : وکتور png شکوفه ها ، وکتور png کبوتر ، طرح تذهیب و نقش های اسلامی در بکگراند بنر اطلاع رسانی اعتکاف ، وکتور ابر ، وکتور png قران ، خطاطی مراسم پر فیض اعتکاف ، وکتور png مهر و تسبیح ، وکتور png کادر برای قرار دادن زمان و مکان ثبت نام ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، و ... همه قسمت های این بنر اطلاع رسانی ثبت نام مراسم اعتکاف را می توانید ویرایش و سپس چاپ و استفاده نمایید.

بنر لایه باز اطلاع رسانی مراسم اعتکاف

طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی مراسم اعتکاف ، در اندازه 30 در 42 و با رزرولویشن 300 بوده و قابل استفاده در انواع بنرهای 2 در 3 متر و بزرگتر نیز بوده است در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر اطلاع رسانی ثبت نام مراسم اعتکاف را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر ثبت نام مراسم اعتکاف

بنر لایه باز اطلاع رسانی مراسم اعتکاف

بنر ثبت نام اعتکاف

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ثبت نام مراسم اعتکاف

کد طرح 2588
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 15/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز اطلاع رسانی مراسم اعتکاف

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود