بنر اطلاع رسانی بزرگداشت امام خمینی

بنر اطلاع رسانی بزرگداشت امام خمینی (ره) در فرمت psd بوده و لایه باز بوده است که قابل استفاده به صورت پوستر اطلاع رسانی مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ه) و یا بنر اطلاع رسانی گرامیداشت حضرت امام خمینی (ره) و ... بوده است در تصویر بالا نیز می توانید پیش نمایش این طرح را مشاهده نمایید.

بنر لایه باز مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید این طرح بنر بزرگداشت امام خمینی (ره) متشکل از قسمتهایی بوده است که عبارتند از : خطاطی مراسم تکریم و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  ، خطاطی نستعلیق سخن رهبر درباره امام خمینی : راه او راه ما هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست ، تصویر png اسلیمی ، کادر برای قرار دادن زمان و مکان بزرگذاری مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) ، تصویر png گل و مرغ مینیاتوری ، طرح تذهیب در بکگراند طرح و ... که می توانید همه قسمتهای نام برده را ویرایش نیز نمایید.

بنر اطلاع رسانی گرامیداشت امام خمینی

طرح لایه باز بنر بزرگداشت امام خمینی (ره) در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید هم به صورت بنر و هم به صورت پوستر برای این مراسم استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر گرامیداشت امام خمینی ره را نیز مشاهده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی بزرگداشت امام خمینی (ره)

بنر مراسم بزرگداشت امام خمینی

بنر اطلاع رسانی بزرگداشت امام خمینی

 جدول مشخصات بنر اطلاع رسانی بزرگداشت امام خمینی (ره)

کد طرح 2643
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 CM
حجم فایل 26 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز بزرگداشت امام خمینی (ره)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود