بسته کارت ویزیت انتخابات

مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی

این مجموعه کارت ویزیت های انتخاباتی که نمونه های آن را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت کاملا لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید بعد از خرید این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی ، از آن برای کارت ویزیت کاندیدای انتخابات مجلس شورا اسلامی و .... استفاده نمایید این مجموعه کارت ویزیت های انتخاباتی به صورت فایل لایه باز psd بوده که در اندازه استاندارد 10 در 6 سانتی متر طراحی شده است در عین حال می توانید با توجه به نیاز خودتان اندازه این کارت ها را ویرایش نموده.

پکیج کارت ویزیت انتخاباتی

این پکیج کارت ویزیت انتخابات شامل 50 طرح لایه باز کارت ویزیت برای کاندید انتخابات بوده که کلیه طرح های این مجموعه و بسته کارت ویزیت انتخاباتی را در تصاویر زیر می توانید مشاهده نمایید. بعد از خرید شما لینک های دانلود این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این بسته کارت ویزیت انتخاباتی تمامی طرح های لایه باز این کارت ویزیت انتخاباتی نیز در وب سایت به صورت تکی وجود دارد که می توانید خرید و دانلود نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات

مجموعه کارت ویزیت انتخابات مجلس

بسته کارت ویزیت انتخابات مجلس شورای اسلامی

پکیج کارت ویزیت انتخابات

کارت ویزیت انتخابات لایه باز

فایل لایه باز این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی مجلس

فایل لایه باز کارت ویزیت انتخابات

کلیه تصاویر این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی را در تصاویر بالا می توانید به کیفیت بالا مشاهده نمایید. این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تهیه و طراحی شده است در عین حال کلیه قسمت های این طرح های کارت ویزیت انتخاباتی را میتوانید ویرایش نمایید و سپس در انواع مدل های مختلف کارت ویزیت اعم از دور گرد و یا چهارگوش و ... استفاده و چاپ نمایید.

بعد از خرید شما لینک دانلود طرح های لایه باز این مجموعه کارت ویزیت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که شامل 50 لینک دانلود می باشد ، به ایمیل شما ارسال میشود و می توانید هر یک از طرح را به صورت تک به تک دانلود نمایید.

 

جدول مشخصات این مجموعه طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی مجلس
کد طرح 2484
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
تعداد طرح ها 50 عدد
سایزها   متغیر
حجم کل مجموعه 347 MB
قیمت مجموعه 290/000 تومان

خرید و دانلود مجموعه طرح های لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

تمامی مشخصات خود را اعم از نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، ایمیل را به صورت صحیح وارد نمایید پس از خرید لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.