بنر رایگان اوقات شرعی ماه رمضان 99

پوستر رایگان اوقات شرعی ماه رمضان 99

بنر رایگان لایه باز اوقات شرعی ماه رمضان 99

طرح بنر اوقات شرعی ماه مبارک رمضان به نمونه تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و کاملا لایه باز که می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید و در انواع چاپ بنر و پوستر و تراکت اوقات شرعی ماه رمضان سال 99 استفاده نمایید توجه داشته باشید که این طرح لایه باز اوقات شرعی رمضان 99 به افق تهران بوده است.

نکته : تایید نهایی این طرح به عهده شماست ، قبل از چاپ کلیه ساعت ها و .. را چک نمایید. ناگفته نمایید این طرح اوقات شرعی رمضان 99 : براساس تقویم اوقات شرعی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران (سال 99) بوده است.

بنر رایگان اوقات شرعی ماه مبارک رمضان سال 99 به افق تهران

بنر لایه باز و رایگان اوقات شرعی رمضان سال 99 به افق تهران ، شامل قسمت های زیر می باشد : جدول اوقات شرعی رمضان 99 به افق تهران شامل : روزهای هفته ، اذان صبح ، طلوع آفتاب ، اذان ظهر ، غروب آفتاب ، اذان مغرب و نیمه شب ، خطاطی اوقات شرعی ماه مبارک رمضان به افق تهران ، وکتور png گل های بهاری ، وکتور png ماه و ریسه های چراغ مناسب ماه رمضان ، وکتور png قران ، وکتور png گل مینیاتوری به همراه پروانه و نور و ... که می توانید در انواع چاپ های مورد نظر از این طرح استفاده نمایید.

پوستر رایگان اوقات شرعی ماه رمضان 99

همانطور که در قسمت جزئیات طرح مشاهده می نمایید این طرح در اندازه A3 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است در نتیجه در انواع بنر ، تراکت ، پوستر ، و ... اوقات شرعی رمضان 99 می توانید استفاده نمایید طراحی مورد نظر دارای کیفیت بالایی بوده است.

 

نمونه طرح لایه باز بنر رایگان اوقات شرعی ماه رمضان 99

بنر لایه باز رایگان اوقات شرعی رمضان 99

بنر اوقات شرعی رمضان 99

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر اوقات شرعی ماه مبارک رمضان 1399
کد طرح 2613
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولویشن 300
سایز : 42*30 cm
حجم فایل 19 MB
قیمت(تومان) رایگان

دانلود رایگان بنر اوقات شرعی ماه رمضان 99